måndag 19 oktober 2009

PLUGGPLUGGPLUGG


picture, me from last party-night

Överöst med plugg? Svar: JA! Vart kom allt ifrån? Det har kommit sig närmare och närmare, lixom smygit sig på en på något sätt.. fy fan! Så nu är det veckan innan lovet.. eller? Vilken vecka är det ens..? Okej, måste kolla upp det där.

Anyways. Det som ligger framför mig nu är iallafall en bokredovisning imorgon (hatar bokredovisningar, vem fasen var det som uppfann dem? I'll Kill You!) sedan så har jag även en stoor religionsuppsats tills på torsdag. Har man ens börjat? Nej. Bra jobbat Paola, skitbra! Sedan så kommer Cambridge examen allt närmare. Eller certificate in advanced english kanske man skall säga. Wei. STRESS! Ju mer jag skriver om det desto mer stressad blir jag. Gosh. Måste nog sluta nu innan jag blir helt mental! Later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar