måndag 12 oktober 2009

HEJHEJHALLÅ!

Tjena mittbena! Ingen update idag what so ever. Why you may wonder, all my stalkers out there, jo det är nämligen så att jag har matte prov imorgon. USCH! Så har pluggat en deel, om man säger så. Bilden har ingenting med någonting att göra. Visar mig en härlig sommardag vid k-sjön. Inte en speciellt bra bild, men man kan inte vara snygg hela tiden.

Sitter nu här i mitt välstädade rum (läs:ostädat som fan) och försöker återskapa sommarvärmen genom full power på elementet, det börjar nästan bli för varmt? Sådär kvavt ni vet...? Vem bryr sig? Anyways, måste ju bara dela med mig innan jag säger godnatt till världen, att jag har för 5321x i mitt liv fått besök av min gamla vän halsflussen. Som jag saknar honom! Börjar bli en vana det här nu.. suck! Jag och papi var hos läkaren idag, han var inte där, pappa är italian, vi gick till en tandläkare, vips så fick vi antibiotika. Så kan det gå. Sängen kallar, CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar