tisdag 20 oktober 2009

LAUGHINGRETARD?

Idag har jag: Tränat, back in the game! Skolan.. yeye not important.. hehe. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer.. haha. Jo jussdet! Jag hade svenska redovisning idag, och ja.. vad ska man säga. Det gick väl som det gick. Min lärare är lite.. hm.. speciell kanske är det rätta ordet? Iallafall, tänk er en skitspänd och konstig stämning under en hel lektion, ingen fattar vad man ska göra, inklusive läraren, alla säger jättekonstiga saker osv. Ja, jag ville bara lägga mig ner på golvet och bryta ut i ett skrattanfall hela lektionen (don't judge).

Men nej, skrattanfallet kom såklart mitt under redovisningen. Det började med att jag läste ett ord helt fel och sedan brast det. Jag började asgarva inför hela redovisningsgruppen som kollade på mig som att jag vore helt sjuk i huvudet. Det värsta var att jag inte kunde sluta, det gick inte!

jag: HAHAHAH, asså förlåt.. HAHAH, snälla kan inte någon annan redovisa.. hahahha jag vill inte.. HAHAH..
läraren: Men vad är det? Vem är det som sitter och gör miner så att hon skrattar?
jag: HAHAH, nej det är ingen.. hahah...förlåt! Okej, jag testar igen.. Boken handlar om.. HAHAHHA nej det här går inte.. okej, nu, sista gången.. HAHAH..

Fyfan va pinsamt! Det gick inte att sluta. Men till sist så kom jag iallafall igenom min bokredovisning. Vill inte ens veta vad jag fick för betyg på det där.. haha. Nu är det back to religionsplugg som gäller. Om jag börjar skratta här, för mig själv, är det iallafall ingen som bedömmer mig ;) Later!


ph, Marilyn Monroe. Om man ändå sett så perfekt ut när man skrattade..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar