söndag 4 oktober 2009

KANELBULLE

Sammanfattning av dagen: legat i soffan, kollat på tv, slösurfat framför datan, kollat på tv medan slösurfandes på datan.. ja, you guys get the picture. Det är kanelbullens dag idag. Är det bara jag som känner att det är en av de mer onödiga påhitten i vårt land? Varför ge en kanelbulle en egen dag då det finns så många/mycket andra/annat som skulle behöva en egen dag istället? Ja, man kan då inte förstå sig på allt.

Ny vecka imorn, ny skoldag, en dag mindre till studenten. Jag längtar. Men medan man tänker på frihet, festfestfest och att resa kommer också tankarna om en jäkla massa ansvar, kommer jag att ha ett jobb? Vad vill jag bli när jag blir stor? Plugga i Sverige?..... Usch, den tiden den sorgen, eller vad är det man säger? Nu blire att äta kladdkaka och kolla på Evan Almighty. Beso!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar